

PBS Brainstorm

— kreacja idei produktu...

Zaawansowane analizy

Marketing to bardzo złożone zjawisko. Badania rynku są narzędziem wprowadzania porządku w ogromną ilość zmiennych, a przede wszystkim oceny, w jaki sposób te zmienne są ze sobą powiązane...

PBS Mystery Shopper

— badania jakości obsługi Tajny Klient...

|
|

PR Barometer


Co dziennikarze myślą o Waszej firmie?
Jak komunikacja wypada na tle konkurencji?
Co należy poprawić, a z czego można być dumnym?
Na te pytania odpowiada PR Barometer - unikalne narzędzie do mierzenia jakości relacji z mediami.
Bazując na 7-letnich doświadczeniach firmy doradczej Aalund, agencja badawcza PBS wprowadza na polski rynek PR Barometer, czyli badanie satysfakcji dziennikarzy ze współpracy z biurami prasowymi i rzecznikami największych firm i instytucji publicznych w Polsce. Badanie to:
- jest obiektywne i przeprowadzane na starannie dobranej grupie dziennikarzy
- pozwala na porównanie organizacji z jej konkurencją lub innymi podobnymi organizacjami (także z innych krajów)
- pokazuje nie tylko ogólną satysfakcję dziennikarzy ze współpracy z organizacją, ale też ich zadowolenie ze szczegółów tej współpracy oraz wizerunek organizacji w tej grupie
- umożliwia analizę odpowiedzi w podziale na wybrane grupy dziennikarzy
- regularnie dostarcza wiedzy na temat jakości pracy osób odpowiedzialnych za relacje z mediami (zarówno biura prasowego, jak i kluczowych przedstawicieli organizacji)
- daje informacje zarówno ilościowe (oceny na skali 1-10), jak i jakościowe (pytania otwarte)
KOGO BADAMY?
 |
- Dziennikarzy biznesowych współpracujących z badanymi firmami
- Dziennikarzy z bazy PBS oraz wskazanych przez Klientów w podziale na „grupę priorytetową” i „kontakty sporadyczne”
|
O CO PYTAMY?
 |
- O satysfakcję ze współpracy z firmą, jej biurem prasowym i głównymi menadżerami
- O wizerunek firmy wśród dziennikarzy biznesowych
- O powyższe kwestie w odniesieniu do Klienta i firm tworzących benchmark Klienta
|
W JAKI SPOSÓB PYTAMY?
 |
- Wywiady telefoniczne przeprowadzamy raz do roku
- Zadajemy zarówno pytania na skali 1-10, jak i pytania otwarte
|
JAK PREZENTUJEMY WYNIKI?
 |
- Za pomocą intuicyjnej i wszechstronnej przeglądarki on-line oraz podczas spotkań osobistych w siedzibie Klienta
- Umożliwiając porównywanie się z innymi firmami, śledzenie zmian wyników w czasie i poznanie ocen najważniejszych dziennikarzy
- Przedstawiając odpowiedzi na pytania otwarte dotyczące Klienta oraz firm uznanych za najlepsze w poszczególnych kategoriach
|
Przeglądarka umożliwia przeglądanie wyników na wiele różnych sposobów - kliknij, by sprawdzić, jak wygląda.
DLACZEGO WARTO? PR BAROMETER TO:
Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz pełną informację o badaniu.
Kontakt:
|