![]() |
|
|
![]()
![]() PBS Retail Research ![]() — monitoring sposobu dystrybucji produktów konsumenckich... ![]() PBS In-Sight® ![]() — analiza obiektów graficznych... ![]() OmniPBS ![]() Potrzebujesz natychmiast odpowiedzi na kilka pytań zadanych reprezentatywnej próbie Polaków i chciałbyś podzielić się z kimś jeszcze kosztami projektu — OmniPBS jest tym, czego szukasz... ![]()
|
![]() Indywidualne wywiady pogłębione![]() Indywidualne wywiady pogłębione (ang. IDIs - In Depth Interviews; tzw. wywiady swobodne) to spotkania, których celem jest zebranie informacji tylko od jednej osoby badanej.
Ten sposób zbierania danych umożliwia między innymi:
Metoda stosowana także wtedy, gdy zebranie grupy osób badanych jest trudne, na przykład: badanie ze specjalistami, osobami na wysokich stanowiskach. |
![]() Copyright © 2004-2019 PBS ![]() ![]() |
![]() |
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.
Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.