![]() |
|
|
![]()
![]() OmniPBS ![]() Potrzebujesz natychmiast odpowiedzi na kilka pytań zadanych reprezentatywnej próbie Polaków i chciałbyś podzielić się z kimś jeszcze kosztami projektu — OmniPBS jest tym, czego szukasz... ![]() PBS Mystery Shopper ![]() — badania jakości obsługi Tajny Klient... ![]() PBS Brainstorm ![]() — kreacja idei produktu... ![]()
|
![]() PBS Brand Mind Map![]() PBS Brand Mind Map powstał z inspiracji artykułem Celine Brandt, Associative networks: A new approach to market segmentation, który ukazał się w International Journal of Market Research. Podstawy teoretyczne tej metody drzemią w psychologii poznawczej i założeniu, że wizerunek marki jest siecią skojarzeń w umysłach konsumentów.
Dlaczego PBS Brand Mind Map?
Czy te wszystkie grupy postrzegają Twoją markę w ten sam sposób?
U podstawy większości badań wizerunkowych leży przekonanie o spójnym, homogenicznym postrzeganiu danej marki wśród całej badanej grupy. Proponujemy odejście od tego schematu. Naturalnym wydaje się fakt, że osoby o odmiennym światopoglądzie, stylu życia, wykształceniu, sytuacji życiowej itp. będą w odrębny sposób postrzegać markę.
Segmentacja wizerunkowa z zastosowaniem PBS Brand Mind Map:
Korzyści z zastosowania PBS Brand Mind Map:
NOWA METODA ZBIERANIA DANYCHKażdy respondent z zaproponowanych atrybutów tworzy własną mapę percepcji marki.
INNOWACYJNE PODEJŚCIE DO WIZERUNKU MARKIPołączenie możliwości badań jakościowych w eksploracji wizerunku marki z atutem metod ilościowych, jakim jest możliwość pomiaru i analizy siły marki dzięki kwantyfikacji i standaryzacji na dużej próbie respondentów.
SEGMENTACJA WIZERUNKOWADzięki analizie zebranych danych możliwe jest wyodrębnienie grup klientów, cechujących się podobnym postrzeganiem analizowanej marki. Dla każdego segmentu budowana jest zagregowana mapa postrzegania marki wśród przedstawicieli tego segmentu.
Mimo, że metoda jest stosunkowo nowa, narzędzie PBS Brand Mind Map udało się już z powodzeniem zastosować w kilku projektach, między innymi w ramach projektu dotyczącego percepcji kryzysu wśród Polaków, którego wyniki prezentowane były na konferencji WAPOR w Gdańsku w marcu 2012
Prezentację tej mapy można obejrzeć tutaj lub klikając na poniższą planszę.
|
![]() Copyright © 2004-2019 PBS ![]() ![]() |
![]() |
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.
Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.