PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    








Zaawansowane analizy

Marketing to bardzo złożone zjawisko. Badania rynku są narzędziem wprowadzania porządku w ogromną ilość zmiennych, a przede wszystkim oceny, w jaki sposób te zmienne są ze sobą powiązane...

OmniPBS

Potrzebujesz natychmiast odpowiedzi na kilka pytań zadanych reprezentatywnej próbie Polaków i chciałbyś podzielić się z kimś jeszcze kosztami projektu — OmniPBS jest tym, czego szukasz...

PBS Mystery Shopper

— badania jakości obsługi Tajny Klient...

Szukaj w serwisie:

PBS Usługi PBS Loyalty Benchmark

PBS Loyalty Benchmark


 

Benchmark satysfakcji i lojalności klientów na bazie gospodarstw domowych:

  • projekt realizowany w trybie ciągłym w ramach projektu OmniPBS — dzięki temu w każdej fali badania realizujemy ok. 1000 wywiadów,
  • monitorowanie dynamiki satysfakcji i lojalności w czasie,
  • projekt obejmuje wiele branż: finanse i bankowość, ubezpieczenia, AGD małe, AGD duże, usługi GSM, telewizja, sklepy DIY,
  • zakres zagadnień: satysfakcja, lojalność, korzystanie, posiadanie, ocena kontaktów.

 

OmniPBS to badanie ilościowe prowadzone metodą wywiadu bezpośredniego, realizowane cyklicznie — co dwa tygodnie — na ogólnopolskiej reprezentatywnej grupie 1000 Polaków w wieku 15 i więcej lat.

 

Badanie omnibusowe umożliwia:

  • oszczędne gospodarowanie budżetem badawczym,
  • uzyskanie potrzebnych informacji już po dwóch dniach od zakończenia prac terenowych,
  • zebranie informacji pozwalających na bezpieczniejsze podejmowanie decyzji w kluczowych aspektach funkcjonowania przedsiębiorstwa,
  • zdobycie kilku cennych informacji w sytuacji, gdy ich ilość nie uzasadnia uruchomienia dużego badania ilościowego.
  • monitorowanie dynamiki zmian rynku, trendów rynkowych w czasie,
  • wstępne diagnozowanie problemu badawczego i uzyskanie informacji o wielkości grupy docelowej: może stanowić podstawę (wstępny screening), która pozwoli na rzetelniejsze zaprojektowanie dużego badania ilościowego,
  • dokonanie precyzyjnego doboru próby badawczej (selekcjonowane próby specjalistyczne — np. próba kobiet w wieku 18–35 lat, próby kumulowane, split run).

 

OmniPBS realizowany jest w technice CAPI (Computer Assisted Personal Interview) — tj. przy wykorzystaniu ok. 200 multimedialnych komputerów przenośnych (laptopów) — w oparciu o zaawansowane oprogramowanie CAPI.

 

Zastosowanie specjalistycznego oprogramowania pozwala m.in. na:

  • kontrolę struktury próby,
  • efektywne zarządzanie kontaktami pomiędzy ankieterami a respondentami,
  • prezentację multimediów (video, dźwięk, grafika),
  • wyrafinowane metody zbierania danych,
  • automatyczne rotacje czy randomizacje pytań,
  • bezbłędne stosowanie najbardziej skomplikowanych reguł (przejść),
  • zapisywanie kolejności wybieranych odpowiedzi,
  • odwoływanie się do wcześniej wybranych odpowiedzi

 

 

Zamów raporty PBS Loyalty Benchmark:

 

 

Kontakt

Szczegółowych informacji o badaniu PBS Loyalty Benchmark udziela:

 

Martyna Piekarska

telefon komórkowy: 0048 600 353 906
telefon stacjonarny: 0048 58 555 41 71
adres e-mail: martyna.piekarska@pbs.pl

 
 

Copyright © 2004-2019 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.