PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    








OmniPBS

Potrzebujesz natychmiast odpowiedzi na kilka pytań zadanych reprezentatywnej próbie Polaków i chciałbyś podzielić się z kimś jeszcze kosztami projektu — OmniPBS jest tym, czego szukasz...

Zaawansowane analizy

Marketing to bardzo złożone zjawisko. Badania rynku są narzędziem wprowadzania porządku w ogromną ilość zmiennych, a przede wszystkim oceny, w jaki sposób te zmienne są ze sobą powiązane...

Wirtualna etnografia

Wirtualna etnografia to poznawanie i opisywanie innych na podstawie dających się zaobserwować w Internecie efektów zachowań...

Szukaj w serwisie:

PBS Wyniki Wyniki badań Wyniki 2013 Trzy czwarte Polaków kupuje w dyskontach

Trzy czwarte Polaków kupuje w dyskontach


Tomasz Woźniczka
tomasz.wozniczka@pbs.pl

75% Polaków robi zakupy z dyskontach, 26% — wyłącznie w tej kategorii sklepów sieciowych. Biedronka jest niekwestionowanym liderem rankingu satysfakcji klientów sieci handlowych, przygotowanego przez PBS.

 

dyskonty vs polskie sieci handlowe

 

 

DYSKONTY – DEMOKRATYCZNE I LUBIANE


63% Polaków robi zakupy z Biedronce, z czego dla 13% to jedyne miejsce zakupów. Raport PBS „Spożywcze Sieci Handlowe w Polsce” potwierdza obserwacje o zmieniającym się wizerunku i przekroju społecznym klientów sieci dyskontowych (Biedronka, Lidl, Netto, Kaufland, Aldi). Wiek, wykształcenie czy zasobność portfela kupujących w tych sklepach nie różnią się wyraźnie od tych cech klientów polskich czy zagranicznych sieci hiper- i supermarketów. Polacy polubili zakupy w sieciach dyskontowych — satysfakcja z ich usług znacznie przewyższa noty wystawiane innym kategoriom sieci handlowych.

Biedronka

 

POLSKIE SIECI NA DWÓCH EKSTREMACH


Co czwarty Polak robi zakupy w polskich sieciach handlowych (Społem, Alma, Piotr i Paweł, Stokrotka, Polomarket, Bomi). Spośród nich najczęściej odwiedzany jest Społem.  Jednocześnie jest to najniżej — obok Polomarketu — oceniana w rankingu marka. Wśród rodzimych sieci zupełnym przeciwieństwem są delikatesy Alma oraz Piotr i Paweł, które z racji swojego bardziej prestiżowego charakteru i lokalizacji w dużych miastach, nie są zbyt popularne, to jednak otrzymały bardzo wysokie oceny od swoich klientów.

 

Sieci handlowe wybierane przez Polaków:

spożycze sieci handlowe w Polsce

 

Więcej informacji w raporcie SPOŻYWCZE SIECI HANDLOWE W POLSCE:

Profil klienta

PROFIL KLIENTA SIECI HANDLOWYCH

  • wybieranie sieci
  • ranking popularności marek
  • opis demograficzny klientów
Zwyczaje zakupowe

ZWYCZAJE ZAKUPOWE

  • liczba odwiedzanych sieci
  • wzorce zakupowe
Ocena sieci handlowych

OCENA SIECI HANDLOWYCH

  • zadowolenie klientów
  • skłonność do polecania
Portrety marek

PORTRETY MAREK

  • Apostołowie, Interesowni, Zakładnicy, Terroryści
  • podsumowanie zebranych danych o marce

Cena raportu

Kontakt

Tomasz Woźniczka

Key Account Manager

 

e: tomasz.wozniczka@pbs.pl

k: 0048 600 294 134

t: 0048 58 555 41 38

Tomasz Woźniczka


 
 

Copyright © 2004-2019 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.