PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    








Zaawansowane analizy

Marketing to bardzo złożone zjawisko. Badania rynku są narzędziem wprowadzania porządku w ogromną ilość zmiennych, a przede wszystkim oceny, w jaki sposób te zmienne są ze sobą powiązane...

Wirtualna etnografia

Wirtualna etnografia to poznawanie i opisywanie innych na podstawie dających się zaobserwować w Internecie efektów zachowań...

PBS Brainstorm

— kreacja idei produktu...

Szukaj w serwisie:

PBS Usługi PR Barometer

PR Barometer


 

 

 

Co dziennikarze myślą o Waszej firmie?


Jak komunikacja wypada na tle konkurencji?


Co należy poprawić, a z czego można być dumnym?

 

 

Na te pytania odpowiada PR Barometer - unikalne narzędzie do mierzenia jakości relacji z mediami.

 

Bazując na 7-letnich doświadczeniach firmy doradczej Aalund, agencja badawcza PBS wprowadza na polski rynek PR Barometer, czyli badanie satysfakcji dziennikarzy ze współpracy z biurami prasowymi i rzecznikami największych firm i instytucji publicznych w Polsce. Badanie to:

 

 

  • jest obiektywne i przeprowadzane na starannie dobranej grupie dziennikarzy
  • pozwala na porównanie organizacji z jej konkurencją lub innymi podobnymi organizacjami (także z innych krajów)
  • pokazuje nie tylko ogólną satysfakcję dziennikarzy ze współpracy z organizacją, ale też ich zadowolenie ze szczegółów tej współpracy oraz wizerunek organizacji w tej grupie
  • umożliwia analizę odpowiedzi w podziale na wybrane grupy dziennikarzy
  • regularnie dostarcza wiedzy na temat jakości pracy osób odpowiedzialnych za relacje z mediami (zarówno biura prasowego, jak i kluczowych przedstawicieli organizacji)
  • daje informacje zarówno ilościowe (oceny na skali 1-10), jak i jakościowe (pytania otwarte) 

 

KOGO BADAMY?

  • Dziennikarzy biznesowych współpracujących z badanymi firmami
  • Dziennikarzy z bazy PBS oraz wskazanych przez Klientów w podziale na „grupę priorytetową” i „kontakty sporadyczne”

 

O CO PYTAMY?

  • O satysfakcję ze współpracy z firmą, jej biurem prasowym i głównymi menadżerami
  • O wizerunek firmy wśród dziennikarzy biznesowych
  • O powyższe kwestie w odniesieniu do Klienta i firm tworzących benchmark Klienta

 

W JAKI SPOSÓB PYTAMY?

  • Wywiady telefoniczne przeprowadzamy raz do roku
  • Zadajemy zarówno pytania na skali 1-10, jak i pytania otwarte

 

JAK PREZENTUJEMY WYNIKI?

 
  • Za pomocą intuicyjnej i wszechstronnej przeglądarki on-line oraz podczas spotkań osobistych w siedzibie Klienta
  • Umożliwiając porównywanie się z innymi firmami, śledzenie zmian wyników w czasie i poznanie ocen najważniejszych dziennikarzy
  • Przedstawiając odpowiedzi na pytania otwarte dotyczące Klienta oraz firm uznanych za najlepsze w poszczególnych kategoriach

 

Przeglądarka umożliwia przeglądanie wyników na wiele różnych sposobów - kliknij, by sprawdzić, jak wygląda.

 

 DLACZEGO WARTO? PR BAROMETER TO:

 

 

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz pełną informację o badaniu.

 

Kontakt:

 

Piotr Kławsiuć
piotr.klawsiuc@pbs.pl

Tel. komórkowy: 0048 506 008 632

Tel. stacjonarny: 0048 58 555 4196

 PR Barometr Online

 
 

Copyright © 2004-2019 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.