PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    








OmniPBS

Potrzebujesz natychmiast odpowiedzi na kilka pytań zadanych reprezentatywnej próbie Polaków i chciałbyś podzielić się z kimś jeszcze kosztami projektu — OmniPBS jest tym, czego szukasz...

PBS Mystery Shopper

— badania jakości obsługi Tajny Klient...

Wirtualna etnografia

Wirtualna etnografia to poznawanie i opisywanie innych na podstawie dających się zaobserwować w Internecie efektów zachowań...

Szukaj w serwisie:

PBS Usługi PR Barometer Wyniki

Wyniki ilościowe i jakościowe, możliwość śledzenia zmian


W ramach badania dziennikarze odpowiadać będą zarówno na pytania zamknięte (zwykle na skali 1-10), jak i otwarte. Pytania otwarte dotyczą powodów zadowolenia lub niezadowolenia z ocenianych kwestii oraz sugestii, jakie dziennikarz ma dla ocenianego biura prasowego.

W przypadku zamówienia pełnej wersji badania, Klient ma prawo wglądu nie tylko do wypowiedzi na swój temat, ale też do wypowiedzi na temat organizacji tworzących jego benchmark
Badanie jest przeprowadzane raz do roku, dzięki czemu możliwe jest porównywanie wszystkich wyników w czasie.


 
 

Copyright © 2004-2019 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.