PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    








PBS Retail Research

— monitoring sposobu dystrybucji produktów konsumenckich...

Wirtualna etnografia

Wirtualna etnografia to poznawanie i opisywanie innych na podstawie dających się zaobserwować w Internecie efektów zachowań...

PBS Brainstorm

— kreacja idei produktu...

Szukaj w serwisie:

PBS Wyniki Artykuły PBS - historia solidnej marki

PBS - historia solidnej marki. ProMarka Nr2 5/2004.


Ryszard Pieńkowski
ryszard.pienkowski@pbs.pl

Marka PBS istnieje przede wszytkim na polskim rynku (chodź otrzymujemy sporo zamówień bezpośrednio z zagranicy). W obliczu przystąpienia Polski do UE powstaje poważne zadanie strategiczne: znaleźdź taki model rozwoju, który wykorzystując silną pozycję firmy na rynku lokalnym, otworzy jej nowe przestrzenie do rozwoju.

 

Pobierz cały artykuł:

Pobierz plik PBS historia solidnej marki. ProMarka Nr2 5/2004  [84.63 kB] - Pobierz plik



 
 

Copyright © 2004-2019 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.