PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    








Wirtualna etnografia

Wirtualna etnografia to poznawanie i opisywanie innych na podstawie dających się zaobserwować w Internecie efektów zachowań...

PBS Brainstorm

— kreacja idei produktu...

PBS Mystery Shopper

— badania jakości obsługi Tajny Klient...

Szukaj w serwisie:

PBS Wyniki Artykuły Brand equity

Brand equity. ProMarka, Nr3 7/2004.


Ryszard Pieńkowski
ryszard.pienkowski@pbs.pl

Od ponad stu lat marka jest jednym z głównych aspektów marketingu, chociaż jeszcze w latach 60. dla wielu ludzi zajmujących się reklamą "wizerunek marki" raczej kojarzył się negatywnie z soft sell, a przypomnijmy - były czasy, gdy marketing i reklama koncentrowały się na krótkotrwałej perspektywie maksymalizacji wolumenu sprzedaży.

 

Przeczytaj cały artykuł:

Pobierz plik Brand Equity. ProMarka Nr3 7/2004.pdf [74.65 kB] - Pobierz plik



 
 

Copyright © 2004-2019 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.