PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    








PBS Mystery Shopper

— badania jakości obsługi Tajny Klient...

Wirtualna etnografia

Wirtualna etnografia to poznawanie i opisywanie innych na podstawie dających się zaobserwować w Internecie efektów zachowań...

PBS Brainstorm

— kreacja idei produktu...

Szukaj w serwisie:

PBS Wyniki Wyniki badań Wyniki 2016

Wyniki 2016



[19.05.2016]
Polacy o podatku bankowym: zapłacą klienci, ale zmiany dobre
Badacze PBS zapytali dorosłych Polaków, co wiedzą i co sądzą o zmianach regulacji dotyczących banków i ich klientów. Okazuje się,


[29.01.2016]
Cyberbezpieczeństwo w samorządach: co trzeci urząd bez podstawowych zabezpieczeń
Główną barierą w rozwoju cyberbezpieczeństwa JST okazuje się – zdaniem pytanych urzędników – brak funduszy.



 
 

Copyright © 2004-2019 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.