PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    








Wirtualna etnografia

Wirtualna etnografia to poznawanie i opisywanie innych na podstawie dających się zaobserwować w Internecie efektów zachowań...

PBS Retail Research

— monitoring sposobu dystrybucji produktów konsumenckich...

PBS Mystery Shopper

— badania jakości obsługi Tajny Klient...

Szukaj w serwisie:

PBS Usługi Metody i techniki Metody ilościowe CATI

Badania telefoniczne (CATI — Computer Assisted Telephone Interviews)


Dorota Heiza
dorota.heiza@pbs.pl

Studio CATI w PBS to 45 w pełni wyposażonych stanowisk ankieterskich:

  • boksy przygotowane do prowadzenia rozmów telefonicznych, oddzielone i wyciszone, zlokalizowane w przestronnym klimatyzowanym pomieszczeniu,
  • centralnie zlokalizowane akwarium służące do podglądu stanowisk ankieterskich,
  • sprzęt komputerowy wraz z akcesoriami,
  • rozwiązanie telekomunikacyjne z automatyczną opcją wybierania numerów,
  • oprogramowanie z możliwością podglądu i podsłuchu każdego stanowiska oraz opcją nagrywania rozmów telefonicznych.

 

CATINasze atuty:

  • Doświadczenie w realizacji badań CATI gromadzone od 2000 roku, ponad 2 miliony zrealizowanych wywiadów.
  • Bardzo wysoka efektywność dzięki systemowi automatycznego wybierania numerów.
  • Szybkość realizacji — 3 pytania na próbie 500 respondentów realizujemy w 1,5 godziny.
  • Najnowsze rozwiązania teleinformatyczne.
  • Podsłuch na odległość, zdalny odsłuch i podgląd stacjio ankieterskich z każdego miejsca na świecie.
  • Wysokiej jakości bazy danych.
  • Możliwość szybkiego zwiększenia dostępnych stanowisk ankieterskich dzięki funkcji CATI at home.

 

Teraz możesz słuchać, co twoi klienci mówią naszym ankieterom!

  • PBS oferuje swoim klientom podgląd prowadzonej sesji wraz z ilością aktywnych ankieterów oraz podsłuch wywiadów CATI z dowolnego miejsca wyposażonego w łącze internetowe i telefon (stacjonarny lub komórkowy).
  • Usługa umożliwia śledzenie na ekranie komputera pytań ankiety oraz odsłuch wywiadu.
  • Usługa jest prosta w użytkowaniu i instalacji — PBS zestawia łącze internetowe, klient instaluje oprogramowanie umożliwiające podgląd wywiadów, a odsłuch dokonuje się poprzez połączenie telefoniczne z PBS pod wskazany numer (centrala telefoniczna PBS wdzwania się do klienta).

 

Dbamy o najwyższą jakość naszych usług, nieustannie podnosząc standardy kontroli pracy naszych teleankieterów

 

Zespół CATI pracuje nad polepszeniem jakości przeprowadzonych wywiadów poprzez bezpośrednie monitorowanie prowadzonych wywiadów, prowadzenia szkoleń dotyczących aspektów wynikających z kontroli, wystawianiem ocen, oraz kwalifikowaniem ankieterów do badań według stopnia trudności.

 

Studio CATI PBS wyposażone jest w zaawansowaną technologię teleinformatyczną — centralę telefoniczną zintegrowaną z oprogramowanie firm CADAS, dzięki czemu monitorowanie pracy ankieterskiej może być realizowane na najwyższym poziomie.


 
 

Copyright © 2004-2019 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.