![]() |
|
|
![]()
![]() PBS Retail Research ![]() — monitoring sposobu dystrybucji produktów konsumenckich... ![]() Zaawansowane analizy ![]() Marketing to bardzo złożone zjawisko. Badania rynku są narzędziem wprowadzania porządku w ogromną ilość zmiennych, a przede wszystkim oceny, w jaki sposób te zmienne są ze sobą powiązane... ![]() PBS Mystery Shopper ![]() — badania jakości obsługi Tajny Klient... ![]()
|
![]() Ryszard Pieńkowski![]()
![]() Opublikowane artykuły i publikacje:![]() Kaszpirowscy od marki. ProMarka, Nr4 9/2004.
Ryszard Pieńkowski Brand equity. ProMarka, Nr3 7/2004.
Ryszard Pieńkowski PBS - historia solidnej marki. ProMarka Nr2 5/2004.
Ryszard Pieńkowski Ruchome piaski
O sztuce tworzenia sondaży i sympatiach wyborców Honorowy obywatel Günter Grass
Sondaże po przyznaniu się noblisty do służby w Waffen SS |
![]() Copyright © 2004-2019 PBS ![]() ![]() |
![]() |
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.
Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.