PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    








PBS Mystery Shopper

— badania jakości obsługi Tajny Klient...

OmniPBS

Potrzebujesz natychmiast odpowiedzi na kilka pytań zadanych reprezentatywnej próbie Polaków i chciałbyś podzielić się z kimś jeszcze kosztami projektu — OmniPBS jest tym, czego szukasz...

PBS Retail Research

— monitoring sposobu dystrybucji produktów konsumenckich...

Szukaj w serwisie:

PBS Wyniki Artykuły Regresja wielokrotna

Regresja wielokrotna: diagnostyka i selekcja modelu regresji. PBS, UG, październik 2004.


Diagnostyka założeń modelu regresji jest istotnym elementem ostrożnej analizy statystycznej. Analiza regresji pozbawiona elementu weryfikacji oraz korekty założeń teoretycznych testowanego modelu regresji może prowadzić do nietrafnych wniosków badawczych. Szczególnie istotne dla testowanego modelu regresji są problemy wpływowych obserwacji, współliniowość oraz obecność błędu pomiarowego w zmiennych wyjaśniających.

 

 

Pobierz cały artykuł:

Pobierz plik Roman_Konarski_Regresja_wielokrotna_PBS__UG_pazdziernik_2004.pdf [147.98 kB] - Pobierz plik




Formularz kontaktowy
Twoje imię i nazwisko:
Twój e-mail:
Wiadomość:



 
 

Copyright © 2004-2019 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.