PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    








Wirtualna etnografia

Wirtualna etnografia to poznawanie i opisywanie innych na podstawie dających się zaobserwować w Internecie efektów zachowań...

OmniPBS

Potrzebujesz natychmiast odpowiedzi na kilka pytań zadanych reprezentatywnej próbie Polaków i chciałbyś podzielić się z kimś jeszcze kosztami projektu — OmniPBS jest tym, czego szukasz...

PBS In-Sight®

— analiza obiektów graficznych...

Szukaj w serwisie:

PBS Wyniki Artykuły Pożegnanie z Aidą

Pożegnanie z Aidą


AIDA na długo zdominowała sposób myślenia o mechanizmach działania reklamy. Jednak słynne powiedzenie, że tylko połowa środków pakowanych w reklamę jest wydawana z sensem, choć niestety nie wiadomo która, wskazuje, że nie jest to model szczególnie trafny.

 

Dlatego badacze zachowań konsumenta i reklamy zaproponowali wiele alternatywnych teorii oddziaływania reklamy, z których najciekawszy wydaje się prosty model MAC (Memory - Affect - Cognition).

 

Przeczytaj cały artykuł:

Pobierz plik Pożegnanie z Aidą, ProMarka.pdf [76.29 kB] - Pobierz plik




Formularz kontaktowy
Twoje imię i nazwisko:
Twój e-mail:
Wiadomość:



 
 

Copyright © 2004-2020 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.