PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    








Zaawansowane analizy

Marketing to bardzo złożone zjawisko. Badania rynku są narzędziem wprowadzania porządku w ogromną ilość zmiennych, a przede wszystkim oceny, w jaki sposób te zmienne są ze sobą powiązane...

Wirtualna etnografia

Wirtualna etnografia to poznawanie i opisywanie innych na podstawie dających się zaobserwować w Internecie efektów zachowań...

PBS Retail Research

— monitoring sposobu dystrybucji produktów konsumenckich...

Szukaj w serwisie:

PBS Wyniki Wyniki badań Wyniki 2006 Abonenci o telekomach

Abonenci o operatorach telekomunikacyjnych


PBS przeprowadził sondaż dotyczący firm telekomunikacyjnych. Pytaliśmy o cechy decydujące o wyborze operatora, bądź jego zmianie. Badanie zleciła firma On Board PR - ECCO Network.

 

Poniżej prezentujemy pytania wraz z rozkładami odpowiedzi oraz raport On Board PR - ECCO Network oparty na wynikach PBS.

 


 

Pytanie 1.

Proszę sobie wyobrazić, że wybiera Pan(/i) firmę telekomunikacyjną [operatora telefonicznego]. Jakie cechy takiej firmy byłyby dla Pan(a/i) najważniejsze?

Proszę sobie wyobrazić, że wybiera Pan(/i) firmę telekomunikacyjną [operatora telefonicznego]. Jakie cechy takiej firmy byłyby dla Pan(a/i) najważniejsze?


 

Pytanie 2.

Czy gdyby wybierał(/a) Pan(/i) operatora telefonicznego [firmę telekomunikacyjną], brał(/a)by Pan(/i) pod uwagę opinie, wyrażane o nim i jego usługach na łamach prasy, w radiu i telewizji? Czy też nie?

Czy gdyby wybierał(/a) Pan(/i) operatora telefonicznego [firmę telekomunikacyjną], brał(/a)by Pan(/i) pod uwagę opinie, wyrażane o nim i jego usługach na łamach prasy, w radiu i telewizji? Czy też nie?


 

Pytanie 3.

Co najbardziej skłaniałoby Pan(a/ią) do zmiany operatora telefonicznego? Odpowiadając proszę założyć, że oferty operatorów konkurencyjnych są do siebie bardzo podobne.

Co najbardziej skłaniałoby Pan(a/ią) do zmiany operatora telefonicznego? Odpowiadając proszę założyć, że oferty operatorów konkurencyjnych są do siebie bardzo podobne.


Odpowiedź "trudno powiedzieć" nie była prezentowana respondentom.


Zobacz szczegółowe rozkłady demograficzne:

Pobierz plik telekom_onboard_200604.pdf [103 kB] - Pobierz plik


Raport On Board PR - ECCO Network:

Pobierz plik RaportJakZdobycAbonenta.pdf [243 kB] - Pobierz plik


Sondaż, zrealizowany techniką CAPI w ramach badania Omnibus, przeprowadził PBS w dniach 03-05.03.2006 na 1071-osobowej reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 15 i więcej lat.

 

Cytowanie wyłącznie z podaniem źródła.




Formularz kontaktowy
Twoje imię i nazwisko:
Twój e-mail:
Wiadomość:



 
 

Copyright © 2004-2019 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.