PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    








PBS In-Sight®

— analiza obiektów graficznych...

PBS Mystery Shopper

— badania jakości obsługi Tajny Klient...

Wirtualna etnografia

Wirtualna etnografia to poznawanie i opisywanie innych na podstawie dających się zaobserwować w Internecie efektów zachowań...

Szukaj w serwisie:

PBS Wyniki Wyniki badań Wyniki 2006 Tanie linie lotnicze

Tanie linie lotnicze


PBS przeprowadził sondaż na temat opinii i oczekiwań względem tanich przewoźników lotniczych. Badanie zleciła firma On Board PR - ECCO Network.

 

Poniżej prezentujemy pytania wraz z rozkładami odpowiedzi oraz raport On Board PR - ECCO Network oparty na wynikach PBS.

 


 

Pytanie 1.

Z czego wynikają wg Pana/Pani różnice między cenami biletów „tanich linii lotniczych” a cenami biletów w tradycyjnych, droższych liniach lotniczych?
Proszę wskazać od 1 do 3 najważniejszych przyczyn.

Z czego wynikają wg Pana(Pani) różnice między cenami biletów „tanich linii lotniczych” a cenami biletów w tradycyjnych, droższych liniach lotniczych?

 


 

Pytanie 2.

Czy uważa Pan(i), że firmy oferujące tanie przeloty postępują uczciwie podając w reklamach ceny biletów na poziomie np. kilku złotych?
Proszę wskazać jedną odpowiedź.

Czy uważa Pan(Pani), że firmy oferujące tanie przeloty postępują uczciwie podając w reklamach ceny biletów na poziomie np. kilku złotych?

 


 

Pytanie 3.

Gdyby kupował(a) Pan(i) bilet lotniczy, jakie cechy przewoźnika (firmy lotniczej), poza ceną biletu, miałyby dla Pana(Pani) największe znaczenie?
Proszę wskazać od 1 do 5 najważniejszych pozycji.

Gdyby kupował(a) Pan(i) bilet lotniczy, jakie cechy przewoźnika (firmy lotniczej), poza ceną biletu, miałyby dla Pana(Pani) największe znaczenie?

 


 

Szczegółowe rozkłady demograficzne:

Pobierz plik tanie_linie_lot_200607onboard.pdf [116.95 kB] - Pobierz plik

 

Raport On Board PR:

Pobierz plik RaportOnBoardPRWojnaCenowa.pdf [244.22 kB] - Pobierz plik

 


Sondaż, zrealizowany techniką CAPI w ramach badania Omnibus, przeprowadził PBS w dniach 07-09.07.2006 na 1096-osobowej reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 15 i więcej lat.

 

Cytowanie wyłącznie z podaniem źródła.




Formularz kontaktowy
Twoje imię i nazwisko:
Twój e-mail:
Wiadomość:



 
 

Copyright © 2004-2019 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.