PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    








Zaawansowane analizy

Marketing to bardzo złożone zjawisko. Badania rynku są narzędziem wprowadzania porządku w ogromną ilość zmiennych, a przede wszystkim oceny, w jaki sposób te zmienne są ze sobą powiązane...

PBS Mystery Shopper

— badania jakości obsługi Tajny Klient...

OmniPBS

Potrzebujesz natychmiast odpowiedzi na kilka pytań zadanych reprezentatywnej próbie Polaków i chciałbyś podzielić się z kimś jeszcze kosztami projektu — OmniPBS jest tym, czego szukasz...

Szukaj w serwisie:

PBS Badania rynkowe Handel hurtowy i detaliczny

Handel hurtowy i detaliczny


W tej dziedzinie kontakt w PBS:
Aleksandra Morawska-Wagner
aleksandra.morawska@pbs.pl
Planujesz projekt badawczy?
Napisz poprzez: FORMULARZ

Nasze wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu informacji dla branży handlu zaowocowało dedykowanymi specjalistycznymi produktami badawczymi oraz bogatą wiedzą o tym specyficznym sektorze. Miejsce sprzedaży, jego funkcjonalnośćudziały półkowe, poziom obsługi, zwyczaje konsumenckie — to tylko niektóre zagadnienia, które badamy dla naszych klientów z branży handlowej.

 

Dotychczas mieliśmy przyjemność pracować m.in. dla następująch klientów:

Agata Meble
Apsys Polska
Bomi
Carrefour
Decathlon
Eurocash
Frisco
Leroy Merlin
PBW Polska



Artykuły, wyniki, wystąpienia:


Prawa konsumenta
1/3 osób, które kupiły wadliwy towar lub usługę nie złożyło reklamacji...

Codzienne zakupy Polaków
47 proc. respondentów przeciwko ograniczeniom czasu pracy sklepów...

Kowalski na zakupach
Czyli jak, gdzie i za ile Polacy kupują ubrania...

Innowacyjne branże w Polsce
Młodsi bardziej wierzą w innowacyjność polskich firm. Największe nadzieje daje branża medyczna oraz IT...

Opinie o sieciach handlowych
Godne polecenia sklepy, najważniejsze cechy, uczciwość marketów...

Pozory mylą — sprzedaż alkoholu nieletnim
Reaguj, gdy niepełnoletni kupuje alkohol!

PBS - historia solidnej marki. ProMarka Nr2 5/2004.
Ryszard Pieńkowski

Wzrost cen
Odczuwalna inflacja...

Zakupy pod lupą, czyli jak etnograf idzie na zakupy
Jak najlepiej zbadać atrakcyjność wnętrza supermarketu czy salonu sprzedaży? Jak sprawdzić, czy klienci znajdują tam to, czego szukają, a idealnie – czy architektonika miejsca zachęca do tego, by kupić więcej?

Trzy czwarte Polaków kupuje w dyskontach
Najnowszy raport PBS "Spożywcze Sieci Handlowe w Polsce"

Sytuacja mikro i małych firm — PBS dla Pekao [INFOGRAFIKA]
Ogólny Wskaźnik Koniunktury Mikro i Małych firm osiągnął rekordową wartość…

 
 

Copyright © 2004-2019 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.