PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    








PBS Brainstorm

— kreacja idei produktu...

PBS Mystery Shopper

— badania jakości obsługi Tajny Klient...

Wirtualna etnografia

Wirtualna etnografia to poznawanie i opisywanie innych na podstawie dających się zaobserwować w Internecie efektów zachowań...

Szukaj w serwisie:

PBS Badania rynkowe Transport i turystyka

Transport i turystyka


W tej dziedzinie kontakt w PBS:
Tomasz Woźniczka
tomasz.wozniczka@pbs.pl
Planujesz projekt badawczy?
Napisz poprzez: FORMULARZ

Rynek transportu i turystyka przechodzą od kilku lat ogromny rozwój, wzrost konkurencyjności i rosnące wymagania konsumentów zmuszają usługodawców do coraz lepszego monitorowania rynku i uatrakcyjniania oferty. Konsumenci poszukują coraz lepszej jakości i nowych usług, warto więc być na bieżąco z tymi zmianami i wiedzieć, czego oczekuje klient.

 

Jednocześnie miasta i regiony są coraz bardziej świadome potrzeby promocji, stąd bardzo mocno rozwija się dziedzina tzw. marketingu miejsc. PBS posiada bogate doświadczenie w realizowaniu tego typu projektów wizerunku miast czy regionów oraz satysfakcji mieszkańców i turystów z różnych usług czy aspektów.

 

Linie lotnicze, taksówki, pociągi, samorządy czy wreszcie biura podróży — wielu klientów z tych branż zaufało już naszej wiedzy i udoskonaliło swoją ofertę.

 

Dotychczas mieliśmy przyjemność pracować m.in. dla następująch klientów:

Grupa Hoteli WAM
PKP Przewozy Regionalne Spółka z o.o.
Schenker
Stena Line



Artykuły, wyniki, wystąpienia:


Reklamy w taksówkach
Poznanie stosunku osób korzystających z taksówek oraz kierowców taksówek do umieszczanych w nich reklam

Tanie linie lotnicze
Poza ceną najbardziej cenimy bezpieczeństwo

Budowa dróg
Co utrudnia powstawanie dróg w Polsce? Jak informować o mających powstać drogach?...

Nietrzeźwi kierowcy w Warszawie – podsumowanie wyników
Ok. 16 proc. badanych przyznaje się do prowadzenia pojazdu pod wpływem alkoholu...

Innowacyjne branże w Polsce
Młodsi bardziej wierzą w innowacyjność polskich firm. Największe nadzieje daje branża medyczna oraz IT...

Dla kogo autostrada A1?
Prawie połowa Polaków (48 proc.) deklaruje, że nie skorzysta z autostrady A1, podróżując po północnej Polsce.

Badanie postaw społeczeństwa względem bezpieczeństwa ruchu drogowego


 
 

Copyright © 2004-2019 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.