PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    








PBS Retail Research

— monitoring sposobu dystrybucji produktów konsumenckich...

PBS Mystery Shopper

— badania jakości obsługi Tajny Klient...

Wirtualna etnografia

Wirtualna etnografia to poznawanie i opisywanie innych na podstawie dających się zaobserwować w Internecie efektów zachowań...

Szukaj w serwisie:

PBS Wyniki Wyniki badań Wyniki 2007 Super- i hipermarkety

Codzienne zakupy Polaków


Prezentujemy sondaż na temat zwyczajów i opinii Polaków związanych z robieniem codziennych zakupów. Badanie szczególnie uwzględnia kategorie sklepów, jakimi są super- i hipermarkety.

 

Sondaż zrealizowała agencja badawcza PBS na zlecenie "Gazety Prawnej".

 

Pytanie 1.

Proszę powiedzieć, ile razy w tygodniu robi się zakupy żywności i artykułów codziennego użytku w Pani/Pana gospodarstwie domowym?

Proszę powiedzieć, ile razy w tygodniu robi się takie zakupy w Pani/Pana gospodarstwie domowym?


 

Pytanie 2.

W jaki dzień tygodnia robi się w Pana/Pani gospodarstwie domowym największe zakupy?

W jaki dzień tygodnia robi się w Pana/Pani gospodarstwie domowym największe zakupy?


 

Pytanie 3.

Ile godzin w tygodniu spędza się w Pana/Pani gospodarstwie domowym na zakupach?

Ile godzin w tygodniu spędza się w Pana/Pani gospodarstwie domowym na zakupach?


 

Pytanie 4.

Ile mniej więcej wydaje się tygodniowo w Pana/Pani gospodarstwie domowym na zakupy artykułów codziennego użytku?

Ile mniej więcej wydaje się tygodniowo w Pana/Pani gospodarstwie domowym na zakupy artykułów codziennego użytku?


 

Pytanie 5.

W jakich miejscach najczęściej robi się zakupy w Pan(i) gospodarstwie domowym?

W jakich miejscach najczęściej robi się zakupy w Pan(i) gospodarstwie domowym?


 

Pytanie 6.

Czy ma lub miałoby dla Pana/Pani znaczenie, czy robi Pan(i) zakupy w sklepie należącym do polskiego czy zagranicznego właściciela?

Czy ma lub miałoby dla Pana/Pani znaczenie, czy robi Pan(i) zakupy w sklepie należącym do polskiego czy zagranicznego właściciela?


 

Pytanie 7.

Biorąc teraz pod uwagę zakupy różnego rodzaju towarów: artykułów codziennego użytku, żywości, odzieży, książek, sprzętu AGD/RTV itp. proszę powiedzieć czy zdarza się, aby robił(a) Pan/Pani zakupy w niedzielę?

Biorąc teraz pod uwagę zakupy różnego rodzaju towarów: artykułów codziennego użytku, żywości, odzieży, książek, sprzętu AGD/RTV itp. proszę powiedzieć czy zdarza się, aby robił(a) Pan/Pani zakupy w niedzielę?


 

Pytanie 8.

Czy w Pana/Pani miejscowości lub jej bezpośrednim pobliżu znajduje się choć jeden:

Czy w Pana/Pani miejscowości lub jej bezpośrednim pobliżu znajduje się choć jeden:


 

Pytanie 9.

Czy zdarza się, aby Pan(i) albo ktoś z Pana/Pani gospodarstwa domowego robił zakupy w super- bądź hipermarkecie?

Możliwość wskazania więcej niż jednej odpowiedzi.

Czy zdarza się, aby Pan(i) albo ktoś z Pana/Pani gospodarstwa domowego robił zakupy w super- bądź hipermarkecie?


 

Pytanie 10

Proszę powiedzieć, jakie ma Pan(i) skojarzenia z super- i hipermarketami, jeśli chodzi o:

 

A. CENY PRODUKTÓW CODZIENNEGO UŻYTKU

CENY PRODUKTÓW CODZIENNEGO UŻYTKU


 

B. JAKOŚĆ PRODUKTÓW CODZIENNEGO UŻYTKU

JAKOŚĆ PRODUKTÓW CODZIENNEGO UŻYTKU

 


C. GODZINY OTWARCIA

GODZINY OTWARCIA

 


D. PROMOCJE

PROMOCJE

 


E. UCZCIWOŚĆ W TRAKTOWANIU KLIENTÓW

UCZCIWOŚĆ W TRAKTOWANIU KLIENTÓW


 

Pytanie 11

Czy Pana/Pani zdaniem powinny zostać wprowadzone pewne ograniczenia w czasie pracy sklepów (małych bądź dużych)?

Czy Pana/Pani zdaniem powinny zostać wprowadzone pewne ograniczenia w czasie pracy sklepów (małych bądź dużych)?


 

Pytanie 12

Czy i jakie ograniczenia w czasie pracy sklepów powinny zostać wprowadzone?

Możliwość wskazania więcej niż jednej odpowiedzi.

Czy i jakie ograniczenia w czasie pracy sklepów powinny zostać wprowadzone?


 

Pytanie 13

Czy i jakich sklepów dotyczące ograniczenia powinny zostać wprowadzone?

Czy i jakich sklepów dotyczące ograniczenia powinny zostać wprowadzone?


Odpowiedzi "nie wiem", "trudno powiedzieć" nie były prezentowane respondentom.


  • Gazeta PrawnaBadanie zostało zrealizowane na ogólnopolskiej reprezentatywnej 1095-osobowej próbie Polaków w wieku 15+ w ramach cyklicznego badania Omnibus realizowanego w technice CAPI.
  • Prace terenowe zostały przeprowadzone w dniach 11-13.05.2007 r.
  • Dane zostały poddane procedurze ważenia, tak aby struktura społeczno-demograficzna próby odzwierciedlała strukturę populacji (brane pod uwagę cechy to: płeć, wiek, wielkość miejscowości zamieszkania oraz wykształcenie).

 

Cytowanie wyłącznie z podaniem źródła.




Formularz kontaktowy
Twoje imię i nazwisko:
Twój e-mail:
Wiadomość:



 
 

Copyright © 2004-2019 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.