PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    








Zaawansowane analizy

Marketing to bardzo złożone zjawisko. Badania rynku są narzędziem wprowadzania porządku w ogromną ilość zmiennych, a przede wszystkim oceny, w jaki sposób te zmienne są ze sobą powiązane...

PBS Mystery Shopper

— badania jakości obsługi Tajny Klient...

PBS Retail Research

— monitoring sposobu dystrybucji produktów konsumenckich...

Szukaj w serwisie:

PBS Badania rynkowe Towary twałego użytku

Towary twałego użytku


W tej dziedzinie kontakt w PBS:
Maciej Delebis
maciej.delebis@pbs.pl
Planujesz projekt badawczy?
Napisz poprzez: FORMULARZ

Pomagamy producentom podejmować najważniejsze decyzje, wspieramy największe firmy w osiąganiu sukcesu. Oferujemy szereg opracowanych metod najlepiej dostosowanych do danego rynku, nie zapominając jednak o filozofii indywidualnego podejścia, która pozwala na najlepsze dopasowanie rozwiązań metodologicznych do konkretnego problemu. Dzięki nim można:

  

Dotychczas mieliśmy przyjemność pracować m.in. dla następująch klientów:

Briggs & Stratton
Diverse
Ekolan
Geberit
Grupa Inwestycyjna Hossa
Kler
LPP / Reserved i Cropp Town
Paged Meble
Philips
PORTA KMI POLAND Sp. z o.o.
Zelmer S.A.
Zwoltex



Artykuły, wyniki, wystąpienia:


Co w szafie piszczy, czyli markowa (nie)świadomość Polaków


Poszukując „cool”. Badacze w służbie mody.


Po taniości czy na bogato?
Badania cen produktów na rynku odzieżowym pozwalają optymalizować cenę dla docelowego konsumenta i uniknąć pomyłek, które kosztują znacznie więcej niż takie badanie...

Innowacyjne branże w Polsce
Młodsi bardziej wierzą w innowacyjność polskich firm. Największe nadzieje daje branża medyczna oraz IT...

Kowalski na zakupach
Czyli jak, gdzie i za ile Polacy kupują ubrania...

Zakupy pod lupą, czyli jak etnograf idzie na zakupy
Jak najlepiej zbadać atrakcyjność wnętrza supermarketu czy salonu sprzedaży? Jak sprawdzić, czy klienci znajdują tam to, czego szukają, a idealnie – czy architektonika miejsca zachęca do tego, by kupić więcej?

Rynek AGD w Polsce według nowego raportu PBS i Newspoint
Badanie „PBS Loyalty Benchmark – małe i duże AGD” realizowane jest raz w roku metodą CAPI w ramach badania OmniPBS na reprezentatywnej próbie 2000 Polaków w wieku 15+.

 
 

Copyright © 2004-2019 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.