PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    








PBS Retail Research

— monitoring sposobu dystrybucji produktów konsumenckich...

PBS Mystery Shopper

— badania jakości obsługi Tajny Klient...

PBS In-Sight®

— analiza obiektów graficznych...

Szukaj w serwisie:

PBS Badania rynkowe FMCG

FMCG


W tej dziedzinie kontakt w PBS:
Aleksandra Morawska-Wagner
aleksandra.morawska@pbs.pl
Planujesz projekt badawczy?
Napisz poprzez: FORMULARZ

Sektor dóbr konsumenckich to branża o ogromnej konkurencyjności i dynamice. Wielość marek i produktów, konieczność regularnego wzbogacania oferty sprawiają, że należy tu stale dostarczać informacji o rynku i konsumentach oraz testować wszelkie pomysły. Dostarczamy optymalnych rozwiązań na każdym etapie życia produktów, wspieramy wszystkie elementy marketingu mix.

 

Pracujemy dla największych firm i koncernów branży spożywczej i kosmetycznej, nieustannie wzbogacając nasze doświadczenie i rozwijając ofertę. Badamy marki, produkty, opakowania, nazwy, koncepcje, kampanie, dostarczamy unikalny wgląd w postawy i zachowania konsumentów. Jesteśmy otwarci i elastyczni, aplikujemy sprawdzone rozwiązania dostosowując je każdorazowo do specyfiki potrzeb klienta.

 

Dotychczas mieliśmy przyjemność pracować m.in. dla następująch klientów:

Avon Cosmetics
Bacardi Martini
Bahlsen Sp. z o.o.
Bakoma,
CHIPITA POLAND Sp. z o.o.
Danone,
Delecta,
Dr. Oetker Polska Sp. z o.o.
Hoop Polska Sp. z o.o.
Maspex,
Nestle
PepsiCo,
Polskie Młyny,
Procter & Gamble
PZ Cussons,
Tan Viet
Tosca Sp. z o.o.
Turek,
Unilever
Uno Fresco Tradex,
Wyborowa S.A.
Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie



Artykuły, wyniki, wystąpienia:


Polacy o żywności modyfikowanej genetycznie (GMO)
Respondenci nieufni wobec GMO…

Wódka daleko za piwem
Polskość, tradycja i naturalne sposoby produkcji najważniejszymi atrybutami alkoholu...

Pozory mylą — sprzedaż alkoholu nieletnim
Reaguj, gdy niepełnoletni kupuje alkohol!

GMO — żywność modyfikowana genetycznie
Większość respondentów to przeciwnicy GMO…

Trzy czwarte Polaków kupuje w dyskontach
Najnowszy raport PBS "Spożywcze Sieci Handlowe w Polsce"

Jak Polacy ruszyli na podbój sieci handlowych
Raport PBS Loyalty Benchamark dotyczący rynku sieci spożywczych

 
 

Copyright © 2004-2019 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.