PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    




Badania rynkowe





Wirtualna etnografia

Wirtualna etnografia to poznawanie i opisywanie innych na podstawie dających się zaobserwować w Internecie efektów zachowań...

PBS In-Sight®

— analiza obiektów graficznych...

Zaawansowane analizy

Marketing to bardzo złożone zjawisko. Badania rynku są narzędziem wprowadzania porządku w ogromną ilość zmiennych, a przede wszystkim oceny, w jaki sposób te zmienne są ze sobą powiązane...

Szukaj w serwisie:

PBS Rozwiązania Badania rynkowe Badania konsumentów

Badania konsumentów


Badania konsumentówZrozumienie konsumentów stało się kluczem do skutecznego marketingu.

 

Potrzeby, aspiracje, motywy, a także styl życia, wartości, zainteresowania — należy je poznać, aby produkty czy usługi były kompatybilne ze światem i oczekiwaniami konsumentów. Są też niezbędne, aby dobrze sformułować komunikację marketingową i odpowiednio wybrać jej kanały.

 

Odrębnym zagadnieniem jest cała sfera badań typu usage & attitude, czyli dotyczących zachowań konsumentów, ich strategii i zwyczajów zakupowych. Nasze podejście do najlepszego zrozumienia konsumentów to synergia podejścia ilościowegojakościowego. To pierwsze zapewnia wiarygodne dane, kwantyfikację potrzebną do minimalizacji ryzyka, natomiast wgląd jakościowy pozwala na bogate przeniknięcie świata konsumentów i odkrywanie całego jego, często zaskakującego, bogactwa.



 
 

Copyright © 2004-2020 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.