PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    




Badania rynkowe





OmniPBS

Potrzebujesz natychmiast odpowiedzi na kilka pytań zadanych reprezentatywnej próbie Polaków i chciałbyś podzielić się z kimś jeszcze kosztami projektu — OmniPBS jest tym, czego szukasz...

PBS Mystery Shopper

— badania jakości obsługi Tajny Klient...

Wirtualna etnografia

Wirtualna etnografia to poznawanie i opisywanie innych na podstawie dających się zaobserwować w Internecie efektów zachowań...

Szukaj w serwisie:

PBS Rozwiązania Badania rynkowe Badania konsumentów

Badania konsumentów


Badania konsumentówZrozumienie konsumentów stało się kluczem do skutecznego marketingu.

 

Potrzeby, aspiracje, motywy, a także styl życia, wartości, zainteresowania — należy je poznać, aby produkty czy usługi były kompatybilne ze światem i oczekiwaniami konsumentów. Są też niezbędne, aby dobrze sformułować komunikację marketingową i odpowiednio wybrać jej kanały.

 

Odrębnym zagadnieniem jest cała sfera badań typu usage & attitude, czyli dotyczących zachowań konsumentów, ich strategii i zwyczajów zakupowych. Nasze podejście do najlepszego zrozumienia konsumentów to synergia podejścia ilościowegojakościowego. To pierwsze zapewnia wiarygodne dane, kwantyfikację potrzebną do minimalizacji ryzyka, natomiast wgląd jakościowy pozwala na bogate przeniknięcie świata konsumentów i odkrywanie całego jego, często zaskakującego, bogactwa.



 
 

Copyright © 2004-2019 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.