PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    




Badania rynkowe





PBS Retail Research

— monitoring sposobu dystrybucji produktów konsumenckich...

PBS Mystery Shopper

— badania jakości obsługi Tajny Klient...

OmniPBS

Potrzebujesz natychmiast odpowiedzi na kilka pytań zadanych reprezentatywnej próbie Polaków i chciałbyś podzielić się z kimś jeszcze kosztami projektu — OmniPBS jest tym, czego szukasz...

Szukaj w serwisie:

PBS Rozwiązania Badania rynkowe Badania produktu

Badania produktu


Badania produktuNawet do 40 procent prób wprowadzenia nowych produktów na rynek kończy się niepowodzeniem. Powodów jest wiele: pomysł może być dobry, ale jest rynek niedostatecznie duży albo produkt jest niedopracowany; bywa jednak również, że pomysł nie jest dobry, ale forsowany przez szefów wbrew wynikom badań.

 

W przyszłości wprowadzanie nowych produktów może być jeszcze trudniejsze z powodu fragmentaryzacji rynków, globalizacji konkurencji (w tym także konkurencji idei) czy wreszcie z powodu regulacji wprowadzanych przez rządy.

 

Wprowadzanie nowych produktów jest więc zawsze ryzykowne. Funkcją badań marketingowych jest to ryzyko minimalizować. Dlatego w modelowym procesie generowania nowych produktów badacz rynku uczestniczy we wszystkich fazach poczynając od generowaniu idei, poprzez ich screening, rozwój i test konceptu, aż po tracking efektów kampanii marketingowej wprowadzania produktu na rynek. Dla każdego rasowego badacza są to jedne z najbardziej ekscytujących projektów.



 
 

Copyright © 2004-2019 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.