PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    




Badania rynkowe





PBS Brainstorm

— kreacja idei produktu...

PBS In-Sight®

— analiza obiektów graficznych...

PBS Mystery Shopper

— badania jakości obsługi Tajny Klient...

Szukaj w serwisie:

PBS Rozwiązania Badania rynkowe Badania marki PBS Brand Monitor

PBS Brand Monitor


Badania markiMarka zdiagnozowana. Kompleksowy opis kondycji, ocena możliwości, prognoza kierunków rozwoju marki. Badanie pozwoli stworzyć diagnozę stanu marki rozumianą jako struktura umysłowa zapisana w głowach klientów. Jest ona oparta o sześć głównych czynników:

  1. ŚWIADOMOŚĆ MARKI
  2. PRZYPISYWANIE ATRYBUTÓW RACJONALNYCH MARCE
  3. PRZYPISYWANIE MARCE ATRYBUTÓW EMOCJONALNYCH I CECH QUASI - OSOBOWOŚCIOWYCH
  4. PRZYWIĄZANIE I POSTAWA WOBEC MARKI
  5. RELACJA „JA-MARKA”
  6. AKTYWNOŚĆ WOBEC MARKI

Moduł badawczy PBS Emo Scan pozwala na pomiar miękkich aspektów emocjonalnych. Jakie uczucia budzi twoja marka? Czy jest im bliska czy tworzy dystans? EmoScan bada psychologiczne wyznaczniki przywiązania do marki:

  • skrystalizowane przekonania na temat marki produktu,
  • zgodność obrazu marki z wizerunkiem własnej osoby,
  • więź emocjonalna, jaką tworzy nabywca z daną marką,
  • satysfakcja z marki.

 
 

Copyright © 2004-2019 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.