![]() |
|
|
![]()
![]() PBS Mystery Shopper ![]() — badania jakości obsługi Tajny Klient... ![]() OmniPBS ![]() Potrzebujesz natychmiast odpowiedzi na kilka pytań zadanych reprezentatywnej próbie Polaków i chciałbyś podzielić się z kimś jeszcze kosztami projektu — OmniPBS jest tym, czego szukasz... ![]() PBS In-Sight® ![]() — analiza obiektów graficznych... ![]()
|
![]() PBS AdExpress![]() ![]() Czy będzie ona wyróżniać się na tle innych? Czy jest zrozumiała? Czy jest dobrze powiązana z marką? PBS AdExpress to narzędzie, które pozwala zminimalizować ryzyko związane w nietrafioną reklamą. Warto zbadać jej koncept (w formie animatików , reklamy prasowej lub billboardowej), zanim wyda się środki na produkcję i móc wybrać najlepszą wersję (jeśli mamy kilka) lub nanieść stosowne poprawki. AdExpress pozwala błyskawicznie określić najważniejsze parametry atrakcyjności i skuteczności ( w tym purchase intent) reklamy oraz określić jej wpływ na wizerunek marki i dopasowanie do grupy docelowej na etapie, kiedy można jeszcze wprowadzić modyfikacje. AdExpress to szybki pomiar ilościowy online – wiarygodne wyniki w krótkim czasie (nawet 1-2 dni). |
![]() Copyright © 2004-2019 PBS ![]() ![]() |
![]() |
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.
Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.