PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    




Badania rynkowe





PBS Mystery Shopper

— badania jakości obsługi Tajny Klient...

OmniPBS

Potrzebujesz natychmiast odpowiedzi na kilka pytań zadanych reprezentatywnej próbie Polaków i chciałbyś podzielić się z kimś jeszcze kosztami projektu — OmniPBS jest tym, czego szukasz...

PBS In-Sight®

— analiza obiektów graficznych...

Szukaj w serwisie:

PBS Rozwiązania Badania rynkowe Badania komunikacji marketingowej PBS AdExpress

PBS AdExpress


Badania komunikacji marketingowejBłyskawicznie wybierz najlepszy koncept reklamy.

Czy będzie ona wyróżniać się na tle innych? Czy jest zrozumiała? Czy jest dobrze powiązana z marką?

PBS AdExpress to narzędzie, które pozwala zminimalizować ryzyko związane w nietrafioną reklamą. Warto zbadać jej koncept (w formie animatików , reklamy prasowej lub billboardowej), zanim wyda się środki na produkcję i móc wybrać najlepszą wersję (jeśli mamy kilka) lub nanieść stosowne poprawki.

AdExpress pozwala błyskawicznie określić najważniejsze parametry atrakcyjności i skuteczności ( w tym purchase intent) reklamy oraz określić jej wpływ na wizerunek marki i dopasowanie do grupy docelowej na etapie, kiedy można jeszcze wprowadzić modyfikacje.


AdExpress to szybki pomiar ilościowy online – wiarygodne wyniki w krótkim czasie (nawet 1-2 dni).


 
 

Copyright © 2004-2019 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.