PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    




Badania rynkowe





PBS Mystery Shopper

— badania jakości obsługi Tajny Klient...

OmniPBS

Potrzebujesz natychmiast odpowiedzi na kilka pytań zadanych reprezentatywnej próbie Polaków i chciałbyś podzielić się z kimś jeszcze kosztami projektu — OmniPBS jest tym, czego szukasz...

PBS Retail Research

— monitoring sposobu dystrybucji produktów konsumenckich...

Szukaj w serwisie:

PBS Rozwiązania Badania rynkowe Badania ceny i popytu PBS BrandPrice

PBS BrandPrice


Badania ceny i popytuTestujemy cenę produktu wraz z marką w kontekście innych marek konkurencyjnych, co pozwala oszacować udziały preferencji testowanych marek.

 

Jest szczególnym zastosowaniem analizy conjoint, w której analizuje się kombinacje ceny i marki,

 

Metoda badania elastyczności cenowej popytu.

 

Służy do testowaniu różnych scenariuszy cenowych (wzrost lub spadek ceny), umożliwia analizę typu „Co będzie, jeśli?”

 

Pozwala oszacować udziały preferencji testowanych marek.

 

Respondentowi pokazuje się zestaw marek z cenami – zazwyczaj zaczynamy od cen niższych niż aktualne rynkowe.

 

Pytamy o to, którą markę by wybrał, gdyby kupował dany produkt. Podnosimy cenę wybranej marki i ponawiamy pytanie, respondent może wybrać tę samą markę lub inną markę o niższej cenie. Pytamy do momentu, gdy któraś z marek osiągnie maksymalny założony pułap lub gdy respondent rezygnuje z dalszych wyborów.


 
 

Copyright © 2004-2019 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.