PBS Sopot
 

· · · · · · · English Version    




Badania rynkowe





OmniPBS

Potrzebujesz natychmiast odpowiedzi na kilka pytań zadanych reprezentatywnej próbie Polaków i chciałbyś podzielić się z kimś jeszcze kosztami projektu — OmniPBS jest tym, czego szukasz...

PBS Brainstorm

— kreacja idei produktu...

PBS Retail Research

— monitoring sposobu dystrybucji produktów konsumenckich...

Szukaj w serwisie:

PBS Rozwiązania Badania rynkowe Badania ceny i popytu PBS DemandScan

PBS DemandScan


Badania ceny i popytuSprawdź, czy twój produkt się sprzeda. Badanie służy określeniu zainteresowania potencjalnych klientów nowym produktem/usługą wraz z wyznaczeniem akceptowalnej ceny. Do tego celu stosuje się DPA (Direct Price Acceptance) — wskaźnik oznaczający, jaką cenę konsument zgodzi się zapłacić w danych warunkach za dany towar. DPA jest szczególnie cenny dla marek nie mających na rynku bezpośredniej konkurencji, dla marek nowych i modyfikowanych.

 

PBS DemandScan pozwala uzyskać szacowanie popytu na produkt w zależności od poziomu cen oraz:

  • określenie potencjału rynku,
  • ocena atrakcyjności produktu/usługi,
  • poziom akceptacji cenowej,
  • określenie ważności poszczególnych cech produktu/usługi.

 
 

Copyright © 2004-2019 PBS kontakt@pbs.pltel. 058 550 60 70
teLMi design

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.