![]() |
|
|
![]()
![]() PBS Retail Research ![]() — monitoring sposobu dystrybucji produktów konsumenckich... ![]() OmniPBS ![]() Potrzebujesz natychmiast odpowiedzi na kilka pytań zadanych reprezentatywnej próbie Polaków i chciałbyś podzielić się z kimś jeszcze kosztami projektu — OmniPBS jest tym, czego szukasz... ![]() Zaawansowane analizy ![]() Marketing to bardzo złożone zjawisko. Badania rynku są narzędziem wprowadzania porządku w ogromną ilość zmiennych, a przede wszystkim oceny, w jaki sposób te zmienne są ze sobą powiązane... ![]()
|
![]() Analiza wrażliwości cenowej (PSM — PriceSensivity Meter)![]() CelPSM stosowana jest przede wszystkim do wyznaczenia przedziału najbardziej adekwatnych cen, zwłaszcza przy wprowadzaniu nowego produktu na rynek. Umożliwia zidentyfikowanie elastyczności cenowej.
ZastosowanieChęć poznania ceny optymalnej jak i progu minimalnej oraz maksymalnej ceny. Metoda polega na zadaniu respondentom czterech pytań o następującej treści:
Prezentacja danychWynikiem graficznym jest prezentacja kluczowych pytań. W efekcie otrzymujemy wykres z czterema krzywymi oraz punkty krytyczne. Wykres PSM. Zalety metody PSM
|
![]() Copyright © 2004-2019 PBS ![]() ![]() |
![]() |
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.
Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.